ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

تعویض درب و پنجره ها

خدمات ساختمانی

برای درب های حمام و سرویس باید از درب های ضد آب استفاده کرد. در بازسازی ساختمان معمولاً درب های ضد آب همان درب های چوبی هستند که یک روکش پلاستیکی ضد آب برای عایق بندی نیز دارند. به درب های ضد آب HPL نیز می گویند. این درب ها در رنگ های متفاوت تولید می شوند و خیال شما را بابت فرسوده شدن زود هنگام ناشی از رطوبت در محیط حمام و سرویس را تا حد زیادی از بین می برد.

بعد از تعویض درب ها نوبت به تعویض پنجره ها می رسد. نگاه ویژه به پنجره ها در بازسازی ساختمان امری مهم است، زیرا در صرفه جویی مصرف انرژی تاثیر گذار است. اگر پنجره های شما از انواع قدیمی پنجره های ساختمانی است نگران نباشید. شما به راحتی میتوانید این نوع پنجره ها را با پنجره های ۲ جداره یو پی وی سی تعویض کنید. UPVC پروفیل هایی است که بسیار سبک هستند و مخصوص ساخت درب و پنجره تولید می شوند.

۲ جداره بودن پنجره های UPVC باعث حفظ انرژی بیشتر در ساختمان و عایق بندی شدن ساختمان به لحاظ انرژی و صوت می شود. معمولاً ساختمان هایی که پس از بازسازی از UPVC استفاده کرده اند ساکت تر هستند و در فصل گرما، سرمای تولید شده را بیشتر حفظ می کنند و در فصل سرما، گرما و حرارت تولید شده در منزل را نگهداری می کند. یادتان باشد پنجره های شما از هر نوعی که باشد به منظور صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی می بایست از درزگیر هم استفاده شود. در بازسازی ساختمان استفاده از پنجره های مدرن مقرون به صرفه نیز هست زیرااز هزینه های مصرف انرژی شما تا حد زیادی کاسته می شود. دست شما در بازسازی ساختمان باز است.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.


سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.