ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

بالابر ساختمانی از گروه ابزارآلات ساختمانی

عرضه انواع دینام  گریبکسی و قطعات بالابر و بالابر ساختمانی کامل با پایه های پروفیلی و ذوزنقه ای جوشی استاندارد همراه با دماغه بیش از 3.5 متر برای جلوگیری از ریزش مصالح در دو گرید بزرگ و کوچک،مجهز به قرقره بزرگ استاندارد با ظرفیت پیچش سیم بکسل حداقل نمره 8 در طول حداقل 100 متر (برای جلوگیری از جمع شدن سیم بکسل و بیرون زدن از قرقره) در دو مدل تک فاز و سه فاز با قدرت 3 الی 5.5 اسب بخار در تنوع  ظرفیت 300 کیلوگرم  به بالا موجود می باشد.


الکترو موتورهای بالابر ساختمانی بسته به درخواست مهندسین در انواع متوژن تبریز - الکو یوگسلاوی - الکترو موتورهای ایتالیایی - رومانی - اسپانیایی و چینی قابل سفارش می باشد. همچنین انواع گریبکسهای تهران و اصفهان قابل نصب خواهد بود.


چند نکته مهم در باره بالابرهای ساختمانی:

از انجا که ایمنی بالابر برای جلوگیر از حوادث کاری بسیار اهمیت دارد این نکات باید رعایت شود:دقت نمایید شاسی بالابر حداقل 350 کیلوگرم را تحمل نماید.شاسی حتما بر روی ریل ها به راحتی جابه جا شود و کالسکه رولیک باشد.

بالابر برقی ساختمانی دارای طراحی پیچ و مهره ای بوده تا زمان نصب و جمع کردن آن وقت کمتری بگیرد. قبلاب بالابر حداقل نمره 25 باشد تا توان 450 کیلوگرم را داشته باشد.


 لینک ابزارالات ساختمان را حتما مشاهده کنید.


نخ نسوز - طناب نسوز یکی از ابزارآلات ساختمانی

عرضه انواع نخ نسوز و طناب نسوز در مدل های نخ نسوز گرد و طناب نسوز چهارگوش با متریال سرامیک و فایبرگلاس سیم دار و بدون سیم یکی دیگر از انواع ابزارآلات ساختمانی می باشد که در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد.

نخ های نسوز موجود دارای سایزهای بسیار متنوعی بوده که بسته به نوع کاری و نیاز عرضه می شود.به طور مثال نخ یا نوار نسوز ضخامت 1 تا 3 میلیمتر با تنوع عرض 30 - 50 - 70 و 100 میلیمتر

طناب های از نوع سرامیک گرد فایبر در قطرهای 2 الی 50 میلیمتر می باشد.این طناب های گرد سرامیکی در برابر حرارت حداقل تا دمای 1050 درجه سانتیگراد مقاومت دارد.

از این محصولات به عنوان عایق ها و ایزوله های طنابی در برج های حرارتی - اگزوزها و کوره های صنعتی و ... کاربرد دارد.


برای مطالب بیشتر درباره لوازم صنعتی و ابزارآلات به لینک ابزارالات ساختمان مراجعه کنید.


دستکش ضد برش یکی از ابزارآلات ایمنی ساختمانی

انواع دستکش ضد برش با برندهای معتبر کاملا استاندارد در دو نوع دستکش ضد برش درجه1 و درجه 2

دستکش ضد برش درجه یک

دستکش ضد برش درجه 1 پوشیده شده از دو لایه پلیمری و یک لایه لاتکسی طبیعی مرغوب می باشد.این نوع دستکش به نام دستکش ضد برش پلی استری شهرت دارد .

این دستکش ها در برابر سوراخ شدگی بسیار مقاوم است و با آب جوش به راحتی ضد عفونی می شود. این محصول ده برابر مقاوم تر نسبت به دستکش های پلاستیکی معمولی در برابر سایش می باشد. تهویه هوای بسیار خوب از جمله مزیت های دستکش ضد برش درجه 1 می باشد و دست در آن عرق نمی کند و هنگام کار بو نمی گیرد. ضد لغزش - مناسب برای فعالیت های صنعتی - ویژه استعمال در برابر روغن های صنعتی و مواد نفتی -انعطاف پذیر و نرم هنگام کار. 

دستکش های ضد برش درجه یک اگر با هر مایعی خیس شود لغزنده نمی شود زیرا با لایه لاتکس زیگزاکی پوشیده شده است.مقاوم در برابر اجسام برنده و تیز.

دستکش ضد برش درجه دو

دستکش ضد برش درجه 2 دارای یک لایه نیتریل (N.B.R) بر روی کف و انگشتان می باشد که دارای منافذ ریز برای تهویه مناسب  هوا می باشد. بیس دستکش ضد برش از پلی استر پنبه بوده و به هیچ وجه برای دست حساسیت ایجاد نمی کند.

معروف ترین نوع دستکش ضد برش درجه دوم دستکش ضد برش طوسی می باشد که یکی از اقتصادی ترین نوع دستکش های کارگری محسوب می شود. دستکش ضد برش طوسی با سطحی پوشیده شده از یک لایه پلیمری محافظی مناسب برای دست ها در هنگام کار می باشد.

کاربرد:مناسب برای فعالیت های ساختمانی - قابل استفاده در حمل و نقل و جابه جایی اجسام - برای مکانیکی و تعمیر خودرو

هر بسته محتوی 12 جفت دستکش ضدبرش و هر کیسه دارای 360 جفت دستکش می باشد.


جهت پیگیری اخبار لحظه به لحظه لوازم صنعتی و ابزارآلات به لینک ابزارالات ساختمان مراجعه کنید.

فروشندگان و تولید کنندگان ابزارالات ساختمان می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.