ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

بالابر ساختمانی از گروه ابزارآلات ساختمانی

عرضه انواع دینام  گریبکسی و قطعات بالابر و بالابر ساختمانی کامل با پایه های پروفیلی و ذوزنقه ای جوشی استاندارد همراه با دماغه بیش از 3.5 متر برای جلوگیری از ریزش مصالح در دو گرید بزرگ و کوچک،مجهز به قرقره بزرگ استاندارد با ظرفیت پیچش سیم بکسل حداقل نمره 8 در طول حداقل 100 متر (برای جلوگیری از جمع شدن سیم بکسل و بیرون زدن از قرقره) در دو مدل تک فاز و سه فاز با قدرت 3 الی 5.5 اسب بخار در تنوع  ظرفیت 300 کیلوگرم  به بالا موجود می باشد.


الکترو موتورهای بالابر ساختمانی بسته به درخواست مهندسین در انواع متوژن تبریز - الکو یوگسلاوی - الکترو موتورهای ایتالیایی - رومانی - اسپانیایی و چینی قابل سفارش می باشد. همچنین انواع گریبکسهای تهران و اصفهان قابل نصب خواهد بود.


چند نکته مهم در باره بالابرهای ساختمانی:

از انجا که ایمنی بالابر برای جلوگیر از حوادث کاری بسیار اهمیت دارد این نکات باید رعایت شود:دقت نمایید شاسی بالابر حداقل 350 کیلوگرم را تحمل نماید.شاسی حتما بر روی ریل ها به راحتی جابه جا شود و کالسکه رولیک باشد.

بالابر برقی ساختمانی دارای طراحی پیچ و مهره ای بوده تا زمان نصب و جمع کردن آن وقت کمتری بگیرد. قبلاب بالابر حداقل نمره 25 باشد تا توان 450 کیلوگرم را داشته باشد.


 لینک ابزارالات ساختمان را حتما مشاهده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.