ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

دریل

 انسان های اولیه منتظر ورود عصر صنعتی نشدند و خودشان در حدود 35 هزار سال پیش نمونه هایی از دریل را ساختند.حدوداً 20 هزار سال بعد از آن، نوع پیشرفته تری از دریل به دست انسان های نیمه متمدن شده ساخته شد و در آخر؛ در دهه 1970 میلادی، ایده های اولیه ساخت دریل مکانیکی امروزی پیدا شد.امروزه دریل ها جزء جدا نشدنی صنعت و حتی فعالیت های خانگی ریز و درشت هستند. با توجه به اینکه در سایت ابزار مارکت بیش از 7 نوع دریل برای فروش موجود است، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، به صورت جامع راهنمای خرید دریل را در اختیار شما قرار دهیم.در ادامه پس از توضیح کوتاهی در مورد خود این وسیله، به معرفی انواع دریل پرداخته و نکات مهمی که باید در زمان خرید آنها درنظر داشته باشید در ادامه اورده شده است.

دریل چیست؟

دریل دستگاه یا سیستمی صنعتی است که در اندازه های مختلف و در انواع متفاوت تولید میشود. وظیفه اصلی دریل ها، سوراخ کردن مواد و متریال های مختلف با استفاده از نیرویی است که مته آن را به حرکت دورانی در می‌آورد.

انواع دریل بر اساس نوع منبع تغذیه و نیروی راه انداز آنها به چهار گروه اصلی تقسیم بندی خواهد شد.

دریل دستی: دریل دستی که دیگر به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد، با کمک گرفتن از نیرویی که انسان به اهرم آن وارد میکند، مته خود را به چرخش درآورده و سطوح را سوراخ میکند.

آگهی اینترنتی انواع دریل های کربردی در شیپور

دریل بادی: دریل بادی برای چرخش مته خود از نیروی باد فشار قوی کمک میگیرد. این نیرو اغلب با استفاده از دیگر ابزار های صنعتی مانند پمپ باد تأمین میشود.

دریل الکتریکی: در نهایت پراستفاده ترین دریل ها که خود به انواع گوناگونی تقسیم بندی میشوند. این نوع دریل با کمک برق تک فاز و گاها در ابعاد بزرگ و صنعتی، با استفاده از برق 3 فاز کار میکنند.

21

خرید انواع دریل از بخش آگهی رایگان شهر24