ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

ابزارالات ساختمان

ابزارالات ساختمان و لوازم صنعتی

معرفی مصالح با کیفیت از برندهای معتبر

معرفی مصالح با کیفیت از برندهای معتبر

صفحات سالید سرفیس یا کورین وسترمن آلمان

ورق های سالید سرفیس که در کشور ما به سنگ مصنوعی یا کورین شهرت دارند را می توان تحولی در صنعت ساختمان دانست که با کارآمدی و انعطاف پذیری فراوان، کمک شایسته ای به معماران و طراحان دکوراسیون و حتی مجریان  کرده است.

مقاومت، دوام بالا، شکل پذیری سه بعدی، یکپارچگی کار اجرا شده، صدها رنگ و طرح متنوع شبیه چوب و سنگ و طرح های ابداعی، امکان سفارش و ساخت  ورق هایی با طرح ها و رنگ های انحصاری برای پروژه های بزرگ، راحتی نصب و تعمیر و نگهداری، مقاومت در برابر آلودگی های باکتریایی، اسید، رنگ، ضد آب بودن و ده ها ویژگی و مزیت دیگر باعث شده تا امروزه مصرف کنندگان فراوان در همه جای جهان به این محصول روی بیاورند و انواع گوناگونی از کاربردهای آن رایج شده است. برخی محصولات تولید شده با سالید عبارتند از: کانتر و کانتر تاپ، انواع ظروف تزیینی و کاربردی، لوستر، آباژور، سینک ظرفشویی و روشویی، وان حمام، اشیای تزیینی، کابینت و میزهای آزمایشگاهی. 
سالید سرفیس وسترمن برندی آلمانی است که در کشور ما مورد استقبال زیادی واقع شده است.

محصولات چوبی بامبو موزو هلند

دو نفر از نمایندگان شرکت موزو هلند(MOSO) معرفی مبسوطی از کالاهای موزو شامل پنل، کفپوش، دیوارپوش، ترموود نما، دکینگ و سالید بیم  کردند.

موزو معتبرترین کمپانی اروپایی است که محصولات چوبی بامبو را تولید و در سطح جهان عرضه می کند. این محصولات در سالیان اخیر به شدت مورد توجه طراحان دکوراسیون و معماران قرار گرفته و در پروژه های بزرگ و مشهوری در سطح جهان به کار گرفته شده است. انتخاب محصولات موزو به دلیل طبیعی بودن و زیبایی خیره کننده، انتخابی هوشمندانه و دور اندیشانه است.

کالاهای چوبی موزو به دلیل ویژگی های خاص مانند:

  •   صد در صد طبیعی
  •   دوست دار محیط زیست
  •   دوام زیاد
  •   زیبایی طبیعی و فوق العاده
  •   ضد آب
  •   تا 30 سال ضمانت
  •   نوظهور بودن این محصول در بازارهای جهانی

ام دی اف های کریستال و برلیان رها آلمان

در این همایش نماینده کارخانه رها(REHAU) آلمان به معرفی ام دی اف های کریستال، ورق های کریستال اسلیم و ام دی اف های فوق براق(های گلوس) برلیان پرداخت.

این ورق های ام دی اف که راویزیو(RAUVISIO) نام دارند، با تفاوت کیفی زیادی نسبت به کالاهای موجود در بازار ایران می توانند جایگاه خوبی در صنعت ساختمان و دکوراسیون کشور به دست آورند.

می دانید که استفاده از شیشه و ترکیب آن با چوب و استیل در طراحی داخلی ساختمان ها و هتل ها و دفاتر کار مورد توجه زیادی قرار گرفته که از آن با عنوان سبک مدرن با شخصیت شفاف نام
می برند. اما  استفاده از شیشه همراه با محدودیت های زیادی است. از جمله سختی و زمان بر بودن مراحل تولید ام دی اف همراه با شیشه، شکستن و لب پر شدن راحت شیشه به ویژه در مراحل انجام کار و مشکلات حمل و نقل و انبار کردن آن که مجموع این عوامل باعث عدم صرفه اقتصادی این کالا ست. این محصول ترکیبی از شیشه شفاف و نوعی رزین است که با حرارت دادن به صورت جسم پلاستیکی نرم درآمده و با سرد شدن سخت می شود. مصرف کنندگان هیچ تفاوتی بین شیشه واقعی و کریستال راویزیو نمی بینند و از درخشندگی آن نیز متعجب می شوند. راویزیو به راحتی قابل تمیز کردن است، مایعات به سهولت شیشه از روی آن برداشته می شود و می توان از آن در قسمت های آب گیر و آب ریز کنار سینک آشپزخانه یا سرویس بهداشتی استفاده کرد. به دلیل شکیل بودن و جلوه خاص، می توان این محصول را در قسمت های باز و کانتر و نصب عمودی مانند درهای کشویی به کار برد. راویزیو در هشت رنگ زیبا و جذاب و هر رنگ در دو طیف براق و مات تولید و عرضه می شود. بازرگانی ایران سبز اقدام به وارد کردن این محصول به مقدارقابل توجه، به کشور کرده و آماده ارائه به مصرف کنندگان گرامی است.

برای آگهی از سایر ابزارآلات ساختمانی به سایت شهر24 مراجعه کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.